sobota, 25 stycznia 2014

Kosmetyki część I

Wreszcie mamy prawdziwą zimę ! Oprócz widoku za oknem, wcale mi się to nie podoba. Zaliczenia, egzaminy na uczelni prawie się kończą, dlatego znalazłam wreszcie chwile, żeby się tu odezwać :)
Dzisiaj Kosmetyki użytku codziennego część I
Na co dzień  wybieram naturalny, nie rzucający się w oczy makijaż, zwykle się spieszę i mam zaledwie parę minut na pomalowanie się.
Moim numerem 1 jest BB Maybelline 8w1, długo szukałam czegoś takiego, jest lekki, zawiera kwas salicylowy, doskonale sprawdza się przy mieszanej, tłustej cerze
Do malowania używam pędzla Hakuro H54, odkąd go używam nie wyobrażam sobie nakładania podkładu placami!!
Niezbędny - puder matujący, ja jak narazie zostaje przy moim Creme Puff MaxFactor
Obowiązkowo tusz do rzęs, długo stosowałam tusz z Maybelline w żółtym opakowaniu the Colossal Volume, chwilowo szukam czegoś nowego, leszego.

Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz