poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Żel żelowi nie równy

1. Produkt, który stał dość długo w mojej łazience, EVELINE COSMETICS pure control SOS, step 1. Jest to kosmetyk 3 w 1 żel, maseczka peeling. Jak dla mnie nie był ulubieńcem, ponieważ zawarte drobinki w nim przenosiły mi niedoskonałości z jednego miejsca w drugie. Odstawiłam go, jednak po pewnym czasie wróciłam do jego stosowania, jednak tylko jako maseczka, w tej postaci sprawdza się doskonale.
-jest wydajny
- zawiera kwas salicylowy i cynk
- cena rozsądna ok. 12 zł
Jego złe strony
-jak dla mnie roznoszenie niedoskonałości
- pieczenie
- parę razy wystąpiła u mnie wysypka


 2. Ziaja kuracja antybakteryjna
krótko o nim
- wydajny
- świetnie sprawia się jako produkt do demakijażu
- oczyszcza, nie wysusza
Jak dla mnie to idealny żel do stosowania codziennego, nie ma stron ujemnych.




 3. La Roche- Posay EFFACLAR
mój ulubieniec, poznałam go poprzez próbki jakie otrzymałam w aptece. Postanowiłam więc zakupić 200 ml, które wystarczają na baaardzo długo. Zdziwiłam się kiedy po 4 miesiącach miałam jeszcze pół opakowania.
- produkt nie zawiera mydła
- oczyszcza, a nie wysusza
- bez alkoholu, bez parabenów
- wydajny !!!
- gęsty
Jest warty ceny i jak narazie nie zamienie go na inny :)

2 komentarze:

  1. Moja mama ma la roche i bardzo sobie chwali :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z wymienionych produktów, ale może kiedyś :)

    __________________________________________________________________
    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/04/my-favourites-movies-czesc-2.html + Jeśli to nie kłopot bardzo bym prosiła o kliknięcie w baner Persunmall. :)

    OdpowiedzUsuń