sobota, 26 kwietnia 2014

Testujemy!

Ostatnio z nudów oglądałam  seriale, programyy i w jednym z nich Paulina Krupińska przedstawiła prosty przepis na puder matujący :) Jego skład to mąka ziemniaczana, mąka ryżowa i cynamon. Stosowałam kiedyś puder ryżowy, który zachwalam iiii postanowiłyśmy przetestować puder domowej roboty.
Przygotowanie jest bardzo proste wystarczy wymieszać 2 łyżki mąki ziemniaczanej, 3 łyżki mąki ryżowej i dodać cynamon ( działa antybakteryjnie) który w dużej ilości nada ciemniejszy koloryt skórze. My zastosowałyśmy go odrobinę, ponieważ zależało nam jedynie na zmatowieniu skóry. Dzisiaj użyłyśmy go drugi raz i szczerze mówiąc jak dla mnie jest OK, delikatnie pachnie cynamonem i na cały wieczór zmatowił mi cerę :)
Warto wypróbować !!!! :)


1 komentarz:

  1. Oo ciekawej rzeczy się dowiedzialam. Nie wiedziałam ze az takie cuda można zrobic z domowych produktow :)

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń