sobota, 5 kwietnia 2014

Olejowanie włosów i rzęs :))

Moja dotychczasowa pielęgnacja włosów opierała się głównie na odżywkach i maskach do włosów. Po każdym myciu włosów nacierałam końcówki olejkiem arganowym i spryskiwałam całe włosy płynną keratyną, lecz uważam, że to nadal za mało. Ostatnio czytałam o olejowaniu włosów za pomocą olejku rycynowego. Po dłuższej lekturze postanowiłam wypróbować go na moich włosach i na rzęsach !! Stosowanie tego oleju działa na porost i na kondycję włosów ;) Dziś kupiłam go w aptece, kosztował jedynie 3 zł, jego konsystencja jest bardzo gęsta i lepiej przed nałożeniem go na włosy podgrzać (włożyć buteleczkę do ciepłej wody). Zamierzam stosować go przed każdym myciem włosów (będę trzymać taką 'maskę' około godzinki) ;)
A przed snem codziennie będę nakładać olejek rycynowy na oczyszczone rzęsy. Regularne stosowanie sprawia, że rzęsy rosną, są gęstsze i ciemniejsze ;)
Za parę tygodni dodam zdjęcia efektów, które mam nadzieje-będą widoczne ;))
Dziś też nałożyłam maseczkę na twarz z alg morskich zmieszanych z jogurtem naturalnym, który nawilża, wygładza i ściąga pory.
A to lekka przekąska : jogurt naturalny, musli, banan ;) 
Dopiero zaczęłam olejować włosy, a już się nie mogę doczekać efektów :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz