czwartek, 13 listopada 2014

Zmora - cellulit


Zbierałam się z tym postem bardzo długo. Wreszcie jest! Moje sposoby walki z uporczywym cellulitem. Swoją wiedzę postanowiłam wzbogacić o literaturę, trafiłam na super książkę, w której krok po kroku pokazany jest problem pomarańczowej skórki, której często towarzyszy zatrzymanie wody w organizmie.
Podstawową rzeczą, która jest naprawdę bardzo skuteczna jest masaż, ja wybrałam ten bańką chińską. Początkowo robiłam je do uzyskania odczynu na skórze, później stopniowo przedłużałam (bałam się, że pojawią się zasinienia). Najlepsze efekty zauważalne są kiedy robimy serie masaży 10-12 w odstępie 2 dni. Ważne jest by dobrać wielkość bańki do masowanej powierzchni, dla mnie na uda, pośladki najlepsza jest 3 - średniej wielkości. Szczególną uwagę zwracam na środek poślizgowy, ponieważ przy małym naoliwieniu masaż boli.
Dla zwiększenia efektu polecić mogę serum antycellulitowe Eveline (czerwone opakowanie-rozgrzewające). Osobiście odradzam chłodzące, które u mnie nie przyniosło żadnego efekty, zimno sprawiało wręcz dyskomfort. Najlepszy efekt zauważymy kiedy po nałożeniu serum owiniemy się folią spożywczą ( ciepło wytworzone pod folią rozszerzy pory i kosmetyk lepiej się wchłonie) Zastosowanie peelingu gruboziarnistego przed całym zabiegiem będzie domowym zamiennikiem body wrapping'u wykonywanego w salonach kosmetycznych.



7 komentarzy:

  1. Interesujący post!!!
    Mogłabyś coś więcej napisać o masażu bańką chińską?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ! Bedę zaglądać na twojego bloga:)

    http://melbrix-magazine.blogspot.com/ <--- ZAPRASZAM ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba się nauczyć życ z cellulitem, mnie tam on nie przeszkadza bo przecież kazda go ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka dla każdej kobiety, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post. daj znać czy te efekty po bańce są rzeczywsicie widoczne :)
    http://marluxya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi bańki pomogły i nie narzekałam na żadne efekty uboczne :) Tylko raz miałam siniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award 2014, zapraszam, lista pytań u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń