środa, 5 listopada 2014

płaski brzuch, smukłe uda..

Ostatnio postanowiłam przetestować coś co
  • Naprar zawiera składnik, który zapobiega rozwojowi bakterii odpowiedzialnej za nieprzyjemny zapach wydostający się z ust.
  • Picie napar yerba mate wspomaga odchudzanie. Naukowcy dowiedli, że najlepszy efekt uzyska się dzięki połączeniu yerba mate z guaraną i damianą. Składniki te wpływają korzystnie na przemianę materii oraz przedłużenie czasu uczucia sytości. Znaczna utrata wagi zauważalna jest po 45 dniach.
  • Yerba mate zawiera kofeinę, której negatywne skutki są neutralizowane przez pozostałe składniki napar. Dlatego picie naparu yerba mate wyostrza umysł, poprawia spostrzegawczość, dokładność i dodaje energii.
  • Yerba mate stymuluje również centralny system nerwowy i korzystnie wpływa na przemianę materii. Dlatego też, jeśli pijemy napar yerba mate i uprawiamy sport, spalimy więcej kalorii, poprawimy wydajność układu krążenia i opóźnimy zbieranie się kwasu mlekowego.
  • Tradycyjnie yerba mate używana była w Ameryce Południowej jako medykament na problemy żołądkowo-jelitowe, gdyż wspomaga wydzielanie żółci oraz usprawnia pracę jelit.

    YERBA MATE zajęła miejce w moim życiu tuż obok zielonej herbaty.
    Moje spostrzeżenia:
    1. Nie mam efektu "brzucha, którego nie mogę wciągnać" nawet jak zjem dużo.
    2. Mniej jem w ciągu dnia, Yerba pomaga mi pohamować zachcianki i podwójne porcje
    3.Ograniczyłam picie kawy prawie do minimum
    4. Moje ciało po miesiącu wygląda lepiej, nie zatrzymuje się woda w organiźmie

    Wady, które odnotowałam to nadmierne oddawanie moczu.
    Warto przy wadach wspomnieć, że nie należy przekraczać 2-3 filiżanek dziennie, ponieważ grozi to urazami stawów, zwałaszcza przy aktywności fizycznej.






4 komentarze:

  1. Od dziś zaczynam pić yerbę regularnie :) pozdrawiam :)
    www.haydenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post :)

    Pytalas o wspolna obserwacje. :) Ja juz licze na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pije i również polecam, przede wszystkim jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń