czwartek, 24 lipca 2014

Zabiegi domowe !

Korzystając z okazji, postanowiłam przedstawić Wam mojego nowego przyjaciela! Od dawna zastanawiałam się nad jego zakupem.
Darsonval ! Darsonval, zwany również Derma Wand, to urządzenie, które za pomocą prądów D'arsonvala produkuje w miejscu zetknięcia peloty ze skórą ozon [O3], czyli inaczej wzbogacony tlen, trójcząsteczkowy. Całkowicie bezpieczne i od lat stosowane w kosmetologii do walki z wieloma problemami skórnymi, od pryszczy po egzemy i odbudowywanie skóry. Polecany jest do stosowania przy trądziku, zmarszczkach, idealny po zabiegu manualnego oczyszczania skory, dezynfekuje, dotlenia i sprawia, że kosmetyki wnikają głębiej, a w rezultacie lepiej działają :) Polecany jest dla osob, które mają problemy z porostem włosów, łysieniem!
Cena w salonie waha się miedzy 30-100 zł, dodam, że aby były efekty potrzeba serii systematycznych zabiegów. Myślę, że to dobra inwestycja, ponieważ koszta zwracają się bardzo szybko, a zabieg można wykonywać w dowolnym czasie.
Zabieg darsonvalem powinien trwać od 3 do 10 minut. Prądy stosuje się w zależności od potrzeb skóry :)
Pamiętajmy aby unikać prądów przy cerze naczynkowej !
Dotarł do mnie dzisiaj mój osobisty darsonval i zaraz zabieram się za pierwsze zabiegi :)


1 komentarz: