środa, 30 lipca 2014

Stylizacja wieczorowa ;*

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój ostatni zakup a mianowicie suknia maxi, której kolor jest jednym z moich ulubionych ;* Zazwyczaj na imprezy letnie (w moim przypadku było to wesele) kupujemy krótkie sukienki, lecz o takiej marzyłam od dawna i nie zastanawiałam się długo nad jej kupnem. Do chabrowej sukienki założyłam złotą bransoletkę i kolczyki, a przy szyi ma wszytą 'kolię' ;)
Następny pościk z mojej strony będzie poświęcony się nowościom z wyprzedaży oraz rozjaśnianiu blond włosów żelem od L'oreala oraz innymi sposobami. Do usłyszenia wkrótce !! ;*


3 komentarze:

  1. piękna sukienka:) kolor pasuje do Ciebie idealnie
    pozdrawiam:)
    www.haydenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten kolor! mam sukienkę koronkową w takim właśnie kolorze :) cudna jest! twoja oczywiście też ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna suknia :) odcień Twoich włosów pasuje do kobaltu :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń