wtorek, 19 sierpnia 2014

A day full of shopping !!

Dzisiaj duuużo nowych rzeczy, których zakup poprawił mi humor mimo deszczowej pogody ..
Na początku chciałam Wam pokazać dwie rzeczy (razem kosztowały 10zł) z second handu, do którego wybrałyśmy się po raz drugi. Przepraszam za pomięte rzeczy ;o

Żakiet- Orsay


Płaszczyk- Zara 
Moją perełką stały się włoskie, skórzane botki !! Są baaardzo miękkie i wygodne ;) Doczekałam się ich promocji, ponieważ został tylko mój rozmiar ;)
Sklep Cotton Club- Botki Maria- 280zł

Na koniec małe zakupy w drogerii Hebe i Rossmann :D
Po raz drugi kupiłam żel rozjaśniający z  L'oreala by pogłębić świetlisty blond ;) Dzisiaj znalazłam go na promce w Rossmannie za 21zł.
Perfumy Jacques Battini Magic- Hebe 35zł.
Lakiery do paznokci Rimmel 60 Seconds- promocja w Hebe po 7,50zł ;)
Ps. zamierzam zostać konsultantką Avonu, by mieć duuuużo pięknych zapachów i kosmetyków !! :* Za kilka dni położę żel rozjaśniający na włosy, więc niedługo aktualizacja włosowa !!
Buziaki ;))




7 komentarzy:

  1. zakupy bardzo udane:) przepiękne buty :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super buty! :*

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeej, botki rewelacja, zakochałam się <3
    zapraszam do mnie :*
    http://carmellpaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Botki <3
    Też muszę się wybrać na jakieś zakupy ; )

    http://madeandleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że zakupki udane!


    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  6. Że ja nie mam cierpliwości do sh :(

    OdpowiedzUsuń
  7. takie dni sa najlepsze!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń