środa, 23 lipca 2014

:)

Dzisiaj szybki post o pielęgnacji paznokci ! Nie mam na to na codzień czasu, ale staram się przynajmniej raz w tygodniu o nie zadbać. Podstawa to odżywka pod lakier ! Ostatnie dwa tygodnie starałam się nie malować paznokci, chciałam żeby odpoczęły od szkodliwych substancji zawartych w lakierach. Kolejnym negatywnym czynnikiem jest zmywacz.. bez którego jak wiemy ciężko się obejść.
Zrezygnowałam również z czerwonych lakierów firmy Rimmel. Bardzo odciążały mi płytkę, paznokcie strasznie się łamały, były przebarwione. Paznokcie u stóp do tej pory nie wróciły do formy..
Jak wiele z Was stosuję odżywkę Eveline 8in1 dla mnie idealna ! Wiadomo, napewno ma jakieś minusy, np skórki, które czasem są naprawdę uporczywe. Jednak dla mnie to super produkt, robię przerwy 3-5 dniowe od niej co jakiś czas i wszystko jest okej. Jak już wspomniałam wyżej staram się poświęcić przynajmniej chwilę raz w tygodniu paznokciom. Sięgam wtedy po olejek rycynowy, najlepiej zmieszać go z kremem do rąk i nałożyć na całe dłonie. Na dłonie folię lub rękawiczki i jak najdłużej pozwolić dłonią i paznokciom  zregenerować się. W moim przypadku zazwyczaj nie trwa to długo.. zawsze przypomina mi się mnóstwo rzeczy i potrzebuję wolnych rąk! Nie lubie tego ! :)
Zawsze obiecuję sobie, że będę zmywała naczynia w rękawiczkach aby jak najmniej odciążać dłonie i paznokcie.. z tym również różnie bywa :)
Jak wiadomo o kondycji paznokci świadczy nasz stan zdrowia, brak witamin i minerałów wpływają fatalnie na ich wygląd. Nasze paznokcie kochają cynk, krzem, miedź. Ważny jest również beta-karoten, który w ograniźmie przekształca się w witaminę A, która przyspiesza proces odnowy komórek oooraz produkcję keratyny.
Dbajmy więc o siebie na zewnątrz jak i od wewnątrz :)


1 komentarz:

  1. zazdroszczę paznokci, przepiękne i najważniejsze, że naturalne:))
    pozdrawiam:)
    www.haydenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń